Lost Something?
Search through all posts/pages
on this site.
Love Passion Experience

OPĆI UVJETI POSLOVANJA 

Tvrtka Mea Via MH j.d.o.o. ekskluzivni je distributer brenda Kostka Nail System te Vam jamči najbolju moguću uslugu i ostvarivanje maksimalne vrijednosti za vaš novac. Kostka Nail System Hrvatska je Internet trgovina maksimalno posvećena kupcu i osjećaju dobre kupovine.
Kostkanailsystem.hr je registrirana domena tvrtke Mea Via MH j.d.o.o., putem koje se prodaju proizvodi brenda Kostka Nail System.
Korištenjem ovih internetskih stranica Krajnji korisnik/Kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s uvjetima poslovanja iskazanim na ovoj stranici.
Trgovac/prodavatelj/posrednik u kupovini/ izvršitelj usluga.
TRGOVAC:
Mea Via MH j.d.o.o
Dragutina Golika 36, 10000 Zagreb, Hrvatska
mail: info@kostkanailsystem.hr
telefon: +385 92 3828333
MBS: 081120737
OIB: 95935990750
Raiffeisenbank Austria d.d. Zagreb
IBAN: HR5824840081135048006
SWIFT: RZBH HR 2X
koja posluje pod trgovačkim imenom Kostka Nail System Hrvatska (www.kostkanailsystem.hr)
KUPAC:
Kupac robe je posjetitelj web shopa Kostka Nail System Hrvatska (stranica www.kostkanailsystem.hr) koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, popuni formular, plati virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu trgovcu ili pošalje narudžbu pa proizvod plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).
U slučaju sistemske greške Kostkanailsystem.hr, odnosno Mea Via MH j.d.o.o. nisu dužni provesti neispravnu narudžbu i isporučiti proizvod.
Poslovna sposobnost
Prihvaćanjem Uvjeta prodaje Kupac izjavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i potpuni, da je poslovno sposoban te da ne postoje nikakve poznate mu zapreke naručivanju i kupnji proizvoda od Tgrovca, tj. za kupnju putem Web-shopa.

ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA


Posjećivanjem i korištenjem www.kostkanailsystem.hr (Mea Via MH j.d.o.o.) internetske trgovine prihvaćate komunikaciju elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.
Ukoliko posjetitelj ili korisnik nema e-mail adresu ili unese netočnu ili zbog tehničkih razloga ne može primati e-mail prodavatelj nije dužan na drugi način pokušati obavijestiti korisnika o samoj narudžbi kao niti o eventualnim drugim detaljima vezanim uz narudžbu, dostavu, plaćanje, povrat sredstava, reklamaciju i slično.
Odabirom opcije Prijava na Newsletter dajete nam vašu suglasnost da vas elektronskim putem uključimo u naše marketinške i ostale aktivnosti.

NARUČIVANJE

Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Proizvode mogu naručiti registrirani i neregistrirani korisnici. U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke.
Odluči li se kupac otkazati narudžbu, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

FOTOGRAFIJE I OPISI

Fotografije i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s internetskih stranica istih i ne moraju nužno biti identični. Prodajno osoblje www.kostkanailsystem.hr nastoji provjeravati i što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!
Posebno napominjemo da kupovinu proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zatražiti samo njegovi zakonski zastupnici, odnosno djelomično poslovno sposobne osobe mogu zatražiti kupnju proizvoda samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.

JAMSTVO I SERVISNI UVJETI


Mea Via MH j.d.o.o (www.kostkanailsystem.hr) ekskluzivni je distributer brenda Kostka Nail Sistem koji jamče da je u pitanju originalni proizvod vrhunske kvalitete.

UVJETI KORIŠTENJA

Svako korištenje www.kostkanailsystem.hr u vlasništvu Mea Via MH j.d.o.o. podliježe niže navedenim uvjetima. Dokumenti, informacije i sadržaji objavljeni na web stranici www.kostkanailsystem.hr ne smiju se kopirati, osim za individualnu uporabu, te nekomercijalne svrhe, ali uvijek uz poštivanje autorskih prava i drugih prava intelektualnog vlasništva kao i svih ostalih ograničenja prava.
Bilo kakvo kopiranje, reprodukcija ili distribucija dokumenata, informacija i sadržaja sa ove Internet stranice dopuštena je isključivo temeljem prethodnog izričitog odobrenja tvrtke Mea Via MH j.d.o.o.
Trudimo se osigurati maksimalnu točnost informacija i podataka sadržanih na ovoj web stranici, ali se u potpunosti odričemo bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na www.kostkanailsystem.hr.
Sve cijene izražene su u hrvatskim kunama (kn).
Istaknute cijene vrijede za sve načine plaćanja.
Mea Via MH j.d.o.o. nije u sustavu PDV-a te se isti ne naplaćuje sukladno Zakonu o PDV-u.

PRIMJEDBE I PRIGOVORI 

Sukladno čl. 10 ZZP, Internet trgovina www.kostkanailsystem.hr (Mea Via MH j.d.o.o.) omogućava da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu šaljete na e-mail: info@kostkanailsystem.hr. Na sve vaše primjedbe i prigovore odgovoriti ćemo u roku od maksimalno 14 dana.

REGISTRACIJA I NEWSLETTER


Prilikom registracije svaki korisnik ima mogućnost prijave na naš newsletter. Ako niste registrirani korisnik odnosno kupac, a ipak želite primati naše obavijesti, možete se prijaviti na naš newsletter.

GDPR – IZJAVA O ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Zaštita Vaše privatnosti iznimno nam je važna. U nastavku je izjava o zaštiti privatnosti koja objašnjava koje podatke prikupljamo i kako ih upotrebljavamo dok pristupate sadržaju našw web stranice.
Pravila privatnosti koja poštujemo:
Prilikom pregleda sadržaja na našim web stranicama ne prikupljamo osobne podatke, ili bilo koji podatak povezan sa konkretnim uređajem kojeg koristite kada pristupate našim stranicama kao neregistrirani korisnik.
Ne prikupljamo podatke o Vašem identitetu kada preuzimate bilo kakvu dokumentaciju s naših web stranica.
Prikupljamo samo osnovne statističke podatke o posjetima portalu bez navođenja bilo kojeg osobnog podatka, ne pratimo kretanje korisnika.
Nismo povezani s trećim stranama ili web-servisima, ne prodajemo, mijenjamo ili na neki drugi način prenosimo trećim stranama Vaše osobne podatke ili podatke vezane uz korištenje naših stranica ili naših servisa.
U slučaju kada trebamo Vaše podatke radi identifikacije i kontakta, iste ćemo zatražiti i koristiti isključivo uz Vašu suglasnost, a o čemu možemo voditi uzajamnu evidenciju. Podatke koje prikupimo koristit ćemo samo u cilju ostvarivanja i evidentiranja komunikacije s Vama te da Vam doživljaj kupovine učinimo jednostavnijim, osim ako je prikupljanje informacija propisano zakonom.
Naši proizvodi ne sadrže skrivene linkove na druge web stranice osim na službenu stranicu naše tvrtke, osim ako se radi o sadržaju koji je nužno potreban radi ostvarivanja ugovornih obveza. Svi linkovi javno su prikazani u svrhu poboljšanja informiranja naših korisnika.
Ne prikupljamo Vaše financijske podatke, brojeve kartica ili bankovnih računa. Vaša plaćanja isključivo su u nadležnosti platnog servisa koji koristite.
Na Vaš zahtjev brišemo sve podatke koje imamo o Vama sukladno GDPR pravilniku. Zahtjev nam možete uputiti putem kontakt forme ili na mail: info@kostkanailsystem.hr
Pridržavamo pravo izmjene ove izjave o zaštiti privatnosti u slučaju potrebe. Preporučamo da povremeno provjeravate sadržaj ove izjave o zaštiti privatnosti. Ukoliko imate dodatnih pitanja o zaštiti privatnosti prilikom korištenja naših proizvoda, molimo kontaktirajte nas putem kontakt forme.

POLITIKA KOLAČIĆA (COOKIES)


Naša web stranica koristi se kolačićima (eng. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i spremanje podataka o vašim narudžbama.
 Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu no prema regulacijama Europske unije od 25.03.2011. obvezni smo prije spremanja Cookie-a zatražiti vaš pristanak. Korištenjem web stranice pristajete na uporabu Cookie-a. Blokiranjem cookie i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti Vam neće biti dostupne.

Što je kolačić?

Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama.
Kolačići mogu spremati širok pojas informacija uključujući osobne informacije (kao što je Vaše ime ili e-mail adresa). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako Vi to omogućite – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im Vi niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive. Ipak, možete promjeniti Vaše postavke internet preglednika da možete sami birati hoćete li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti, pobrišete spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internet preglednika i slično.

Kako onemogućiti kolačiće?

Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, odaberite web-preglednik koji koristite.
• Chrome • Firefox • Internet Explorer 9 • Internet Explorer 7 i 8 • Opera (stranica na engleskom jeziku) • Safari (stranica na engleskom).
Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama.

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke, poput stavki u košarici za kupnju.

Što su stalni kolačići?

Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu. Stalni kolačići ostat će na računalu danima, mjesecima, čak i godinama.

Što su kolačići od prve strane?

Kolačići od prve strane dolaze s web-mjesta koje gledate, a mogu biti stalni ili privremeni. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pohraniti podatke koje će ponovo koristiti prilikom sljedećeg posjeta tom web-mjestu.

Što su kolačići treće strane?

Kolačići treće strane dolaze s reklama drugih web-mjesta (kao što su skočne ili druge reklame) koje se nalaze na web-mjestu koje gledate. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pratiti korištenje Interneta u marketinške svrhe.

Da li www.kostkanailsystem.hr koristi kolačiće?

Da, s primarnim ciljem kako bi vam naše web stranice omogućile bolje korisničko iskustvo i jednostavniju web kupovinu.

Kakve kolačiće koristi www.kostkanailsystem.hr i zašto?

Privremeni kolačići (Session cookies) – to su privremeni kolačići koji ističu (i automatski se brišu) kada zatvorite internet preglednik. Mi koristimo session cookies da omogućimo pristup sadržaju i omogućimo komentiranje (stvari koje morate učiniti kada se prijavite sa svojim podacima na web stranicu).
Trajni kolačići (Persistent cookies) – ti obično imaju datum isteka daleko u budućnost i tako će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Mi koristimo trajne kolačiće za funkcionalnostima kao što su “Ostanite prijavljeni” tickbox, što korisnicima olakšava pristup kao registriranom korisniku. Mi također koristimo trajne kolačiće kako bi bolje razumjeli navike korisnika, tako da možemo poboljšati web stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo vaše individualne podatke.

Da li na web stranici ima kolačića treće strane?

Ima nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće. Ovi kolačići nisu postavljeni od strane ove web stranice, ali neki služe za normalno funkcioniranje određenih mogućnosti koje korisnicima olakšavaju pristup sadržaju.

Društvene mreže

Korisnici se mogu prijaviti i registrirati preko vlastitih računa sa društvenih mreža Facebook. Također dijeljenje članaka na društvenim mrežama postavlja korisniku kolačiće.
Mjerenje posjećenosti
www.kostkanailsystem.hr koristi servis za mjerenje posjećenosti, Google analytics.
Ako želite onemogućiti da vam navedeni servisi spremaju kolačiće, možete ih zabraniti na sljedećem linku: Google Analytics – https://tools.google.com/dlpage/gaoptout


Dodatne informacija oko isključivanja kolačića

Trenutno postoji nekoliko web stranica za isključivanje pohranjivanja kolačića za različite servise.
Više se možete informirati na sljedećim linkovima:
http://www.allaboutcookies.org/
http://www.youronlinechoices.eu/

RASKID UGOVORA, POVRATI, REKLAMACIJE, ZAMJENA ROBE


Prodajno osoblje www.kostkanailsystem.hr jamči Vam vrhunsku uslugu i ostvarenje maksimalne vrijednosti za novac.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čl.72., st.1, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od dana primitka naručenih proizvoda. Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Umanjenje vrijednosti određuje službeni servis ili dobavljač.

VAŽNO: Za hranu, dodatke prehrani, kozmetiku i parfeme temeljem Zakona nema prava na jednostrani raskid Ugovora!

Kako bi ostvario pravo na raskid ugovora, kupac je dužan o svojoj namjeri pismeno obavijestiti prodavatelja.
Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći OBRAZAC O JEDNOSTRANOM RASKIDU UGOVORA ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.
Ukoliko su proizvodi isporučeni kupcu, kupac je dužan vratiti naručene proizvode o svom trošku. Vraćeni proizvodi moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove na povrat.
Kupac je dužan robu predati ili poslati (na adresu gdje će se poslati) bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Kupac uputio svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Izravne troškove povrata robe snosi kupac sam: U slučaju da koristi svoje pravo, kupac snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (Članak 77. ZZP).
Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77.ZZP) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava u cijelosti već se može raditi procjena umanjenja vrijednosti proizvoda.
Proizvode (povrati, reklamacije, zamjena robe) potrebno je dostaviti na adresu:
Mea Via MH j.d.o.o.
Dragutina Golika 36
10000 Zagreb

POVRAT I REKLAMACIJA PROIZVODA 

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

• Isporuka robe koja nije naručena

• Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja

• Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Rok za podnošenje reklamacije je 14 dana od primitka paketa.
Važno: NE ODOBRAVAMO POVRATE KORIŠTENIH A ISPRAVNIH PROIZVODA
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu, ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Više informacija i detaljne upute kako ispuniti obrazac možete pogledati na ovom linku OBRAZAC O JEDNOSTRANOM RASKIDU UGOVORA
Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor.
U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo Vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi može se obratiti Mea Via MH j.d.o.o.. na info broj ili mail adresu info@kostkanailsystem.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.
Kupac je sukladno Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
Važno je znati: Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju, neotvaran i sa deklaracijom, te pripadajućim računom!
Prilikom preuzimanja pošiljke Kupac je dužan provjeriti njeno stanje. U slučaju vidljivih oštećenja na transportnoj kutiji, Kupac mora odmah reklamirati kurirskoj službi zaduženoj za dostavu te odbiti preuzeti pošiljku.
NAPOMENA: U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti bez adekvatnog razloga, www.kostkanailsystem.hr (Mea Via MH j.d.o.o.) ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.
Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu. Molimo Vas da usporedite primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite Vašem dostavljaču jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.
U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove troškove povrata robe i vrijednost robe koju više nije u mogućnosti isporučiti.
Reklamirana roba do potpunog plaćanja ostaje Vaše vlasništvo.
Prodavatelj je dužan u roku od 14 dana od dana primitka pisane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti Kupcu cjelokupan plaćeni iznos uvećan za zatezne kamate, računajući od primitka pisane obavijesti o raskidu ugovora.

ZAMJENA ROBE 

Kupac može reklamirati proizvod na mail adresu:  info@.kostkanailsystem.hr šaljući nam opis žalbe i fotografije. Ukoliko je razlog zamjene oštećen, krivo poslan ili neispravan artikl, zamjena ide na trošak Mea Via MH j.d.o.o.. Ukoliko je riječ o zamjeni uređaja zbog želje kupca, kupac vraća robu na naše skladište o svom trošku.
Važno je znati: Kao prodavatelji nismo odgovorni za eventualna oštećenja i ostale obaveze koje se nalaze u domeni dostavne službe, ali ćemo u dogovoru s njima osigurati vrhunsku uslugu za svakog kupca. Prilikom preuzimanja robe kupac je dužan reklamaciju uputiti dostavljaču na licu mjesta te istu javiti pismenim putem našem osoblju na
mail adresu: info@kostkanailsystem.hr

PRAVO NA OTKAZIVANJE NARUDŽBE 

I trgovac (Mea Via MH j.d.o.o.) i kupac mogu iskoristiti pravo otkaz narudžbe prije slanja robe na isporuku, uz povrat prethodno uplaćenih sredstava.
Ukoliko trgovac (Mea Via MH j.d.o.o.) iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti plaćenu robu, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana. Ukoliko kupac odluči raskinuti ugovor (otkazati narudžbu) prije nego je roba poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana.
Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu nakon što je ista poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana nakon povrata iste robe od strane kupca, umanjen za trošak dostave te za iznos kartične provizije (ako je roba plaćena kreditnom ili debitnom karticom).

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA 

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

DOSTAVA 

Dostava za sve narudžbe iznad 500 kn je besplatna za područje cijele Hrvatske. Dostava je besplatna ukoliko kupac prilikom narudžbe izabere besplatnu dostavu. U suprotnom će biti naplaćena dostava koju je kupac izabrao prilikom zaključivanja narudžbe.
Dostava za narudžbe ispod 500 kn naplaćuje se 30 kn. Roba se šalje iz naše skladišta putem dostavne službe. Kupac plaća proizvod tek nakon provjere, tako da se kvaliteta proizvoda može provjeriti prije plaćanja.
Sve zaprimljene, odnosno uplaćene, narudžbe radnim danom do 12 sati bit će poslane istoga dana, a dostavljene u roku 1-3 radna dana.
Dostavna služba
Dostavu vršimo putem dostavljačke službe Overseas Express, a roba se u najvećem broju slučaja šalje na isporuku isti ili sljedeći radni dan od zaprimanja uplate (virman), ako uplatu zaprimimo do 12 sati.
Troškovi dostave iznose:
• 0,00 kn (besplatno) za narudžbe iznad 500,00 kn vrijednosti
Dostava je besplatna ukoliko kupac prilikom narudžbe izabere besplatnu dostavu. U suprotnom će biti naplaćena dostava koju je kupac izabrao prilikom zaključivanja narudžbe.
• 30,00 kn za narudžbe do 500,00 kn vrijednosti

Ukoliko ste odabrali platiti robu prilikom preuzimanja (pouzećem), roba se u najvećem broju slučaja šalje na isporuku isti ili sljedeći radni dan od zaprimanja narudžbe, pod uvjetom da je narudžba napravljena do 12 sati. 

Nakon što proizvod preuzme dostavna služba, kupac ili platitelj na mail dobiva obavijest s tzv. tracking codom za praćenje koji omogućava da se, ako je potrebno, naknadno izmijeni adresa za dostavu!

Prilikom slanja robe poslat ćemo Vam kod za praćenje (engl. tracking code) pomoću kojeg provjeravate stanje svoje pošiljke (npr.: Overseas Express http://www.overseas.hr/Tracking/). 
Ako roba ne stigne u očekivanom periodu (2-5 radnih dana od isporuke, prema pravilniku dostavne službe), pošaljite nam email na mail:  info@kostkanailsystem.hr kako bi poduzeli potrebne mjere.
 Dostava na otoke u pravilu traje nešto duže (ovisno o uvjetima i mogućnostima dostavne službe).

PRIJENOS VLASNIŠTVA I OBVEZE KUPCA 


Prijenos vlasništva nad naručenom robom nastaje u trenutku predaje pošiljke dostavnoj službi. 
 www.kostkanailsystem.hr (Mea Via MH j.d.o.o.) nije odgovoran u slučaju da niste unijeli adresu dostave ispravno, te iz tog razloga paket nije došao na odredište. www.kostkanailsystem.hr (Mea Via MH j.d.o.o.) nije odgovoran ukoliko niste dobili obavijest o promjeni statusa narudžbe/slanju pošiljke zbog postavki Vašeg e-mail servisa. 
U slučaju da niste prisutni na adresi dostave, Vaša je odgovornost preuzeti paket u poslovnici dostavne službe u vremenskom razdoblju koje određuje dostavna služba, odnosno dogovoriti novu dostavu ukoliko angažirana dostavna služba omogućava takav izbor.
Ukoliko Vam paket ne stigne u roku od 3 radna od primitka obavijesti da je pošiljka otpremljena Vaša je dužnost da kontaktirate angažiranu dostavnu službu i provjerite, prema broju pošiljke koji ste dobili u obavijesti o slanju pošiljke, gdje je pošiljka.
U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti, www.kostkanailsystem.hr (Mea Via MH j.d.o.o.) ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.
Ukoliko Kupac koji nije zaprimio robu ponovno naruči robu putem www.kostkanailsystem.hr (Mea Via MH j.d.o.o.) internetske trgovine, prodavatelj zadržava pravo odbijanja daljnjeg procesuiranja narudžbe kao i pravo naplate dostavnih troškova od prethodnog slanja nepreuzete robe.
Dužnost Kupca je da osigura informacije o dostavnoj adresi i eventualnim dodatnim detaljima vezano uz dostavu (na primjer radno vrijeme tvrtke kojoj se dostavlja roba, dodatni opisi dostavne adrese ukoliko odredište nije potpuno jasno iz adrese).
U slučaju odsustva takvih informacija, www.kostkanailsystem.hr (Mea Via MH j.d.o.o.) će organizirati dostavu robe na najbolji način, ali tada ne prihvaća bilo kakvu odgovornost vezano za rok isporuke i rizike dostave.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno tražiti izradu zapisnika o oštećenju ukoliko pošiljku preuzima u dostavnom uredu te odbiti preuzeti pošiljku. U tom slučaju se pošiljka vraća prodavatelju, a kupcu će biti poslana nova pošiljka.

NAČINI PLAĆANJA I OSTALI UVJETI

Proizvodi će biti posebno zapakirani kako se u transportu ne bi mogli oštetiti. Molimo Vas da prilikom preuzimanja provjerite svoj paket i prijavite oštećenja ako ih ima. Reklamacije dajete radniku-dostavljaču. Možete i odbiti preuzetu pošiljku s vidljivim vanjskim oštećenjima.
Dostava se vrši do vrata u stambeni objekt navedene adrese. Dostavu obavljaju prijevozničke tvrtke za uslugu transporta odnosno  Overseas Express.
Kada su u pitanju načini plaćanja napominjemo da, ako zbog vaše sigurnosti ili zadovoljstva, niste zadovoljni isporučenim proizvodom isti možete vratiti u roku 14 dana i mi Vam vraćamo novac!
www.kostkanailsystem.hr trgovina ima iste cijene za sve oblike plaćanja!
Važno je primiti na znanje: Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac prilikom preuzimanja robe potpisuje otpremnicu ili dostavnicu koja dostavnoj službi služi kao potvrda o preuzimanju.

PLAĆANJE

Naručene proizvode i usluge kupac može platiti:
• Virmanski općom uplatnicom ili Internet bankarstvom
• Gotovinom (po primitku pošiljke)
1. Plaćanje po primitku pošiljke (pouzećem):
Iznos narudžbe naručitelj podmiruje prilikom preuzimanja narudžbe odnosno dostave na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču (Overseas Express) prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač poziva naručitelja te se dogovara isporuka ili ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
2.  Virmanski – uplatom općom uplatnicom ili Internet bankarstvom
Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju email adresu ćete dobiti ponudu sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu zatim možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl.
Uplate zaprimamo na žiro račun Raiffeisenbank Austria d.d. Zagreb – IBAN: HR5824840081135048006
Naravno, prije plaćanje se možete i registrirati jer time dobivate mogućnost pregledavanja svojih narudžbi, ostavljanja napomene, primanja naših novosti i slično.

Nakon ispravno popunjene narudžbenice trgovac kupcu dostavlja potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju je kupac definirao prilikom registracije.

 U slučaju da kupac robu namjerava platiti e-bankingom/virmanom, rok za uplatu je 24 sata. Nakon tog roka trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave. Ako roba nije raspoloživa, pristupa se povratu preplaćenih sredstava (uvećanih za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun) u roku od najviše 30 dana od dana uplate.

NAJČEŠĆA PITANJA (FAQ)

– Jesu li svi proizvodi originalni? 

Da! To možemo jamčiti jer smo eksklzivni distributer brenda Kostka Nail System za Hrvatsku i surađujemo s vlasnikom proizvoda. Na taj način možemo vam garantirati brzu zamjenu proizvoda, stručne i pravovaljane odgovore na sva vaša pitanja i točnost podataka (certifikati i slično).
Isto tako smatramo ovaj potez društveno odgovornim i održivim.

–  Jesu li sve cijene na www.kostkanailsystem.hr točne? 

Svaki proizvod ima jasno istaknutu cijenu i sve cijene redovno se ažuriraju. Međutim to ne mora uvijek biti slučaj. Ukoliko se cijena prikazana u ovoj trgovini iz bilo kojeg razloga promijeni ili ne odgovara realnoj ili prikazanoj cijeni proizvoda, kupac i trgovac (Mea Via MH j.d.o.o.) u svakom trenutku mogu iskoristiti pravo za otkazivanje izvršene narudžbe.

– Mogu li proizvode naručiti online i platiti pouzećem? 

Naravno, kupovina je jednostavna. Klikom na košaricu koja se nalazi uz dostupne proizvode, punite svoja šoping kolica iz udobnosti svog doma. Plaćati možete pouzećem ili virmanki. Naručite iz topline svog doma i platite proizvod kada vam stigne na kućni prag!

– Preuzimanje naručenih i plaćenih proizvoda 

Preuzimanje proizvoda naručenih i plaćenih na stranici www.kostkanailsystem.hr moguće je isključivo na vašoj adresi dostave. Trudimo se da vaša narudžba stigne u najkraćem roku na vašu adresu.

– Jesu li svi artikli na webshopu uvijek raspoloživi? 

Na svakom proizvodu stoji obavijest o njegovoj raspoloživosti ili neraspoloživosti. Ukoliko odabrani proizvod trenutno nije raspoloživ sustav će vam predložiti da se upišete na listu putem koje ćemo Vas obavijestiti čim postane raspoloživ.

– Kakvi su rokovi isporuke naručenih proizvoda? 

www.kostkanailsystem.hr je Internet trgovina maksimalno posvećena kupcu i osjećaju dobre kupovine. Ako je kupac robu naručio do 12 sati radnog dana isporuka kreće isti dan. Osim ako je riječ o vikendu. Tada dostavna služba ne radi. U tom slučaju proizvodi se šalju u ponedjeljak ili u slučaju praznika i neradnih dana, prvog radnog dana. 
Kod virmanskog plaćanja proizvodi se isporučuju nakon što uplata bude vidljiva na našem računu. Roba na čekanju može biti maksimalno sedam dana. Nakon tri dana kupac u svoj sandučić elektronske pošte dobiva podsjetnik. Dva dana nakon slanja podsjetnika plaćanje nije izvršeno narudžba se smatra otkazanom.

 
– Kupac je dobio oštećenu robu?

Prilikom preuzimanja pošiljke Kupac je dužan provjeriti njeno stanje. U slučaju vidljivih oštećenja na transportnoj kutiji, Kupac mora odmah reklamirati kurirskoj službi zaduženoj za dostavu te odbiti preuzeti pošiljku. Međutim, ako je tome tako, prijavite oštećenje čim prije! Najkasnije u roku 14 radnih dana. Fotografirajte proizvod i osigurat ćemo Vam zamjenu robe ili povrat sredstava.

– Koliko iznosi dostava za moj grad? 

Dostava za kupovinu iznad 500 kn je besplatna za sve lokacije pa i otoke u Hrvatskoj. Ukoliko je vaša kupovina manja od 500 kuna dostava iznosi 30 kuna.

– Dostava izvan Hrvatske

Za sada nije moguća dostava robe izvan granica Hrvatske. Proizvode možete naručiti iz bilo kojeg mjesta, ali dostava je moguća jedino u Hrvatskoj.

– Paketi bez računa za nekoga – pokloni 

Ukoliko želite poslati poklon, molimo da to navedete u napomeni prilikom narudžbe.

– Želite R1 račun? Izdavanje R1 računa?

Ispunite podatke o tvrtki (naziv, OIB i adresa) u napomeni prilikom narudžbe.

– Želim vidjeti proizvode prije kupovine… 

Kostka Nail System Hrvatska garantra da su svi proizvodi originalni i da su nabavljeni isključivo direktno od vlasnika brenda. Svaki proizvod sadrži opširan popis, fotografiju i sastav ali znamo da Vam ponekad ni to nije dovoljno i zato: Ukoliko imate bilo kakvo pitanje vezano za proizvode dostupne na www.kostkanailsystem.hr pošaljite nam upit na mail: info@kostkanailsystem.hr

– Pošiljka nije stigla u roku 2 radna dana? 

Nakon pakiranja i slanja istog momenta šaljemo Vam tzv. kod za praćenje ili tzv. tracking code koji omogućava da u svakom trenutku saznate što je s Vašom pošiljkom. Za www.kostkanailsystem.hr pakete dostavlja tvrtka Overseas Express i na njihovim stranicama možete pratiti svoj paket. Ukoliko paket ne stigne u periodu od 2-5 radnih dana, pošaljite nam mail na info@kostkanailsystem.hr kako bi poduzeli potrebne mjere.

– Da li dostavljate na otoke? 

Da, naravno. Dostava robe može trajati nešto duže, ovisno o prometnim vezama, ali najčešće je realizirana u roku 2-3 radna dana. Cijena dostave na otoke ista je kao i za ostale dijelove Hrvatske.

– Gdje reklamirati proizvod? 

Rado ćemo odgovoriti na svaki  vaš upit ukoliko imate bilo kakvih problema ili nedoumica oko narudžbe ili samog proizvoda. Nazovite nas na telefon +385 92 3828333 ili pošaljite upit na info@kostkanailsystem.hr

– Zamjena, reklamacija, povrat novca…

Naš je moto zadovoljan kupac. Sve ćemo riješiti brzo, pouzdano i na obostrano zadovoljstvo. Uvjerit ćete se!

– Mogu li platiti robu kreditnom karticom? 

Za sada nije moguće plaćanje kreditnim karicama. Plaćanje je moguće virmanski ili gotovinom prilikom preuzimanja.

– Dajete li jamstvo na proizvode? 

Jamčimo da su svi naši prizvodi vrhunske kvalitete i trajnosti. Molimo da se prilikom korišenja pridržavate uputa za korištenje.

– Dogodila se greška prilikom narudžbe! 

Ukoliko kupac odluči raskinuti ugovor (otkazati narudžbu) prije nego je roba poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana. Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu nakon što je ista poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana nakon povrata iste robe od strane kupca, umanjen za trošak dostave i manipulativne troškove.

– Gdje mogu pronaći više informacija o vašim proizvodima? 

Ponosni smo što vam možemo ponuditi samo originalne proizvode, budući da smo ekskluzivni distributer brenda Kostka Nail System. Ako niste sigurni, savjetujemo vam da pogledate recenzije naših proizvoda dostupne na raznim portalima i blogovima. Dovoljno je pitati Google, Facebook, Instagram. Isto tako moguće je da je netko od kupaca upisao svoju recenziju za određeni proizvod. Općenito, za svaki proizvod dajemo što je moguće detaljniji opis, djelovanje, sastav. Tu je i fotografija ili video kada je to moguće. Ukoliko imate pitanja, molimo Vas nazovite ili nam pošaljite upit putem našeg kontakt obrasca i saznajte sve što vas zanima. Rado ćemo odgovoriti.

– Jesu li sve informacije na webshopu točne? 

www.kostkanailsystem.hr je stranica koja se nadograđuje i provjerava na dnevnoj bazi. Ipak, naš tim ne može 100% garantirati da se nije potkrala kakva pogreška i zato vas upućujemo da nam prijavite svaku nelogičnost ili odstupanja na stranici.
 Imajte na umu da su fotografije informativna ilustracija. Na primjer, moguće je da je od trenutka objave fotografije proizvođač ponešto izmijenio svoj packaging (militraža, izgled, sastojci) te da ta fotografija ne odražava konačni izgled proizvoda.
U tom slučaju, a na zahtjev kupca obvezni smo revidirati narudžbu!

– Jesu li moji privatni podaci koje ostavljam na vašoj web stranici zaštićeni? 

www.kostkanailsystem.hr je Internet trgovina maksimalno posvećena kupcu i osjećaju dobre kupovine. Internet trgovina www.kostkanailsystem.hr (Mea Via MH j.d.o.o.) obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza. Obavezni smo štititi sve vaše osnovne podatke. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici www.kostkanailsystem.hr i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Bilo koji informativni ili marketinški mail (newsletter) koji dobijete s naše adrese nudit će vam mogućnost uklanjanja s liste naših prijatelja.

INFORMACIJE O TVRTKI 

Mea Via MH j.d.o.o.
Dragutina Golika 36
10000 Zagreb, Hrvatska
mail: info@kostkanailsystem.hr
Info telefon: +385 92 3828333
Webshop je otvoren za narudžbe od 0-24, a pitanja vezana uz web kupovinu možete slati na email:  info@kostkanailsystem.hr
Tvrtka upisana u trgovački registar: Trgovački sud u Zagrebu broj: Tt-17/35668-4
MBS: 081120737
OIB: 95935990750
Poslovna banka: Raiffeisenbank Austria d.d. Zagreb
 Broj računa: 248400-81135048006
IBAN: HR5824840081135048006
SWIFT: RZBH HR 2X
Temeljni kapital društva: 10,00 kn u cijelosti uplaćen u novcu u Zagrebu, 22.09.2017.
Direktorica: Maja Hozjan
Scroll